Profilul candidatului ideal:
– persoana competenta, responsabila, obisnuita sa lucreze cu deadline-uri stricte, cu spirit de echipa;
– abilitati de comunicare / atentie distributiva, stapanire de sine;
– aptitudini de organizare, planificare, buna cultura generala, dorinta de invatare si perfectionare;
– capacitatea de a gestiona situatii de criza / stuatii de urgenta;
– spirit de observatie, memorie vizuala si auditiva bine dezvoltate;
– capacitatea de a prelua si de a transmite mai departe informatii cu acuratete, clare si precise;
– capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme;
– prezenta placuta, amabila, orientata catre client.
Sarcini si responsabilitati:
– executa activitati de cablare si instalare echipamente, punere in functiune sisteme securitate;
– executa activitati de service si mentenanta sisteme de securitate;
– completeaza documente specifice de activitate.
Cerinte:
– experienta in domeniul instalarii si mentenantei sistemelor de securitate: detectie si alarmare la efractie, supraveghere video, control acces – obligatoriu;
– constituie avantaj cunoasterea sistemelor de detectie si alarmare la incendiu;
– curs de tehnician sisteme de securitate – obligatoriu;
– training-uri sustinute de furnizori/producatori de echipamente;
– permis de conducere categoria B – fara antecedente.
Cei interesati poti depune CV-ul la adresa de email contact@romalarm.ro